comic.no Forum Hovedsiden comic.no
Tegneserie forum for Comic.no

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn  tegneserie butikkTil Tegneserie Butikken

Liste med spill

Start Nytt Tema   Svar på Tema    comic.no Forum Hovedsiden -> Nyheter på Comic.no
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Comic
Site Admin

Ble Medlem: 01 Mar 2007

InnleggSkrevet: Ons Jan 09, 2008 8:10 pm    Tittel: Liste med spill Svar med Sitat

Før jeg klarer å lage en søkbar database som viser de spillene jeg kan ta inn, så kan du laste ned denne fila med alle produktene som du kan bestille. Finn det du vil ha og så gi meg en melding via PM, kontaktsida vår eller legg inn en post under her.
Høyreklikk spillelista og så lagre som.
Hvis du ikke har excel på pcen kan du laste ned en gratis versjon som lar deg opne og se innholdet.klikk excel

Etter at du har opnet fila i excel vil den være litt uoversiktelig.
Dvs at det kan være vanskelig å finne ting som du leter etter.
Men det er en måte å lete seg frem på.
1 Klikk Edit og så Find. Da får du opp ett vindu slik som du ser midt på bildet over.

2 I feltet med Find what skriver du inn navnet på spillet eller deler av det.Eller kanskje på spillsystem slik som Dungeons & Dragons.

3Klikk så på Find all.Da får du opp en liste i vinduet med alle aktuelle produkt som passer til søket ditt.

4I denne lista kan du klikke på hver enkelt linje for å komme frem til de i selve fila

5 Dette er bestillingsnummeret som du må oppgi ved bestilling.

6Navnet på produktet som du må oppgi ved bestilling.

7Prisen i US dollar. Gang denne prisen med 8,5 så kommer du frem til den norske prisen (tror dette er en ganske lav pris i forhold til mange andre).Fraktkostnader vil bli kalkulert ved sending. Regelen for gratis frakt ved kjøp over 700 kr gjelder her også.

8 Disse bokstavene her viser forskjellig status p produktet.
DIS = Discontinued NYA = not yet available
LTD = limited OOP = out of print
SPE = special order TBA = to be announced
NRM = not released magazine TOS = temporarily out of stock

Sikkert mer jeg kunne tatt med her, men i første omgang skulle en kunne bestille greit utfra disse opplysningene. Er bare å spørre om det er noe en lurer på.

Etter bestilling legger jeg inn orderen hos min leverandør.
Ting kan da ta noe tid alt ettersom når min sending ble sendt fra USA sist.
I enkelte tilfeller må en beregne opptil en måned før ting er på plass.
Du vil bli opplyst om når ting er på plass og så kan du legge inn orderen gjennom nettbutikken som normalt.
Skal begynne å ta inn spill utenom forhåndsordre. Men jeg kan ikke ha alt på lager så dette skulle være en grei måte å få tak i det meste på.
Comic
Site Admin

Ble Medlem: 01 Mar 2007

InnleggSkrevet: Fre Mar 07, 2008 1:54 pm    Tittel: Svar med Sitat

Er begynt så smått å legge ut noen spill som du kan se gjennom.
Blir i første omgang Battlelore som ligger ute, men det kommer flere etterhvert. Klikk brettspill for å se det som ligger der nå.
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    comic.no Forum Hovedsiden -> Nyheter på Comic.no Alle klokkeslett er GMT
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet