|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Comic Site Admin

Ble Medlem: 01 Mar 2007 Innlegg: 912
|
Skrevet: Tor Nov 08, 2007 9:47 pm Tittel: Liste med alle blader som er inne på lager |
|
|
|
Siden jeg umulig kan ha inne alt som min distributør har på lager, så har jeg lagt ut en liste med alle de produktene som jeg kan skaffe.
Dette er en enkel tekst fil hvor alle produktene ligger alfabetisk.
Så det skulle være greit å lete seg gjennom.
Kan hende jeg lager til en søkbar database etterhvert.
Men i første omgang kan du laste ned fila ved å klikke tegneserieliste .
Hvis du vil søke gjennom den må du høyreklikke linken og så "lagre mål som" Da kan du åpne den i wordpad eller et annet tekstprogram med søkefunksjon.
Oppdatert 16/3 09
Reglene for bestilling fra denne lista er de samme som ved bestilling fra Previews katalogen. Oppdaterte lister vil bli lagt ut i nye poster nedover.
Last alltid ned siste versjon i nederste post for å være sikker på at produktene kan skaffes. _________________ Import tegneserier
Sist endret av Comic den Fre Aug 07, 2009 4:57 pm, endret 4 ganger |
|
| Til Toppen |
|
 |
Comic Site Admin

|
Skrevet: Tor Mai 01, 2008 9:29 am Tittel: Oppdatering |
|
|
|
Da er denne lista oppdatert i dag 1/5 08.
Selv om alt du finner i denne lista skal være mulig å bestille,
så kan jeg ikke garantere at ting er inne hos min leverandør etter en viss stund.
Så vær forberedt på at enkelte varer er utsolgt.
Merk: Reglene for forhåndsbestilling fra denne lista er de samme som ved en Previews bestilling.
Les vilkår for bestilling fra Previews og Previews FAQ _________________ Import tegneserier |
|
| Til Toppen |
|
 |
Comic Site Admin

|
Skrevet: Man Mar 16, 2009 9:39 pm Tittel: Ny liste |
|
|
|
En oppdatert liste datert 16/3 ligger klar for nedlasting.
Klikk all in stock. _________________ Import tegneserier |
|
| Til Toppen |
|
 |
Comic Site Admin

|
Skrevet: Fre Aug 07, 2009 4:57 pm Tittel: |
|
|
|
Ny oppdatering av denne listen datert 7/8 09.
Bruk linken i første posten for å laste ned fila. _________________ Import tegneserier |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|